Campagnestijl met website voor Stichting Navigator

ACTIE & PRODUCT: Stichting Navigator laat ondernemingsraden door middel van 2 nieuwe producten op een laagdrempelige manier kennis maken met de Navigator-methode.

Stichting Navigator vroeg merijntje aan de rijn een campagne-stijl met website te ontwikkelen die aansluit bij de doelgroep en bij de 2 verschillende producten die zij nieuw aanbieden. Het ontwerp bestaat uit logo’s, banners en website-pagina’s. In combinatie met voor de branche karakteristieke fotografie is deze stijl door zijn losse onderdelen -aangeleverd als pakket- goed te gebruiken voor de verschillende uitingen die nodig zijn voor deze actie-gerichte campagne.

Het totale ontwerp sluit aan bij de visie van de Navigator-methode: de OR is de navigator van de bestuurder. Golvende typografie in combinatie met de rally-vlag als kenmerkend beeldelement; abstracte beelden van snelheid en lichtreflecties, gecombineerd met beelden die herkenning oproepen bij mensen uit de OR: vergaderingen met ‘gewone’ mensen, gefotografeerd vanuit bijzondere standpunten.

Naast het ontwerpen van deze onderdelen organiseerde merijntje aan de rijn dat er wervende web-teksten, slogans en producttitels werden ontwikkeld door Miranda Apeldoorn, op basis van de beschikbare informatie van Stichting Navigator.

Ook op zoek naar een actie-gerichte campagne-website? Neem contact op met .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Volgende > < Vorige

banner

banner

detail webpagina

detail webpagina

webpagina

webpagina

webpagina

webpagina

formulier

formulier

banner

banner

webpagina

webpagina

webpagina

webpagina

formulier

formulier

vervolgaanbod, webpagina

vervolgaanbod, webpagina

vervolgaanbod, webpagina

vervolgaanbod, webpagina