campagne speel je mee?!?

Merijntje aan de rijn is verantwoordelijk voor het ontwerp van de nieuwe campagne-stijl voor de tweejaarlijks terugkerende wedstrijd ‘maak wat je raakt’ van Het Apostolisch Genootschap.

De wedstrijd ‘Speel je mee?!?’ heeft dit jaar als doelgroep kinderen uit groep 5, 6, 7 en 8 van de basisschool. Het onderwerp voor 2013/2014 is: vanuit het idee dat kinderen door samen te spelen elkaar kunnen leren kennen, wordt de deelnemers gevraagd een bal te ontwerpen. Met die bal nodigt een kind andere kinderen uit om mee te spelen. Kinderen worden gevraagd een mooie tekening te maken voor op de bal, en iets op te schrijven waardoor andere kinderen zich welkom voelen om met hen te komen spelen.

Een van de dingen die de deelnemer kan winnen is dat het ontwerp echt wordt uitgevoerd en namens de winnaar zal Het Apostolisch Genootschap alle weeskinderen in het dorpje Matamba in Tanzania een eigen bal sturen, zodat ze niet meer met lekke ballen hoeven te spelen.

Het hele ontwerp van de campagne is gebaseerd op voetbal. De frisse, heldere en herkenbare kleuren, het gras, de handen, de bal die naar de kijker toekomt, het woordmerk bewerkt tot ronde vorm, de cirkels die in het ontwerp verwerkt zijn. De onderdelen van deze campagne zijn modulair opgebouwd en los te gebruiken voor bijvoorbeeld briefpapier, enveloppen en de website. Roeland Arnold is verantwoordelijk voor de fotografie van de bal met handen.

Een campagnestijl nodig waarmee je raak schiet? Neem contact op met .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Volgende > < Vorige

flyer A5, voor- en achterzijde, fotografie: Roeland Arnold

flyer A5, voor- en achterzijde, fotografie: Roeland Arnold

flyer A4 (als download op website), briefpapier en envelop, fotografie: Roeland Arnold

flyer A4 (als download op website), briefpapier en envelop, fotografie: Roeland Arnold

affiche A3, fotografie: Roeland Arnold

affiche A3, fotografie: Roeland Arnold

advertentie A4, fotografie: Roeland Arnold

advertentie A4, fotografie: Roeland Arnold